Každý, kdo chce podnikat, potřebuje v první řadě jistotu, že si tím na sebe vydělá. Že bude mít z čeho žít a také čím financovat chod svého podniku. Platí to pro všechny soukromé podnikatele bez výjimky, nikdo z nich si nemůže dovolit byznys vedoucí setrvale jenom ke ztrátám, dělání dluhů, a nakonec k bankrotu.
Jenže i když si někdo své soukromé podnikání naplánuje tak, aby mu to vycházelo, aby to pro něj bylo přínosné, nemá jistotu, že tomu tak doopravdy bude. Ne vždy se totiž vše vyvíjí tak, jak si to někdo naplánuje, v podnikání mohou nastat i nejrůznější nepředpokládané situace a komplikace.
Soukromník si tak třeba naplánuje, že bude na svém webu nabízet to a to, prodá tam toho svým zákazníkům tolik a tolik za takovou a takovou cenu. Jenže poptávka nakonec nemusí být taková, aby se dosáhlo zamýšleného. Někdy se zdají ceny zákazníkům vysoké, a proto tu tito nenakupují, někdy nemusí být nabídka pro ty, jimž je určena, dost zajímavá. A někdy se může podnikatelův web potýkat třeba i s nedostatečnou návštěvností, při níž už se vlastně nedá dost vydělat ani tehdy, když je nabídka žádaná a nejdokonalejší.
A když není o něčí web projevován dostatečný zájem, musí se to změnit. A není lepší způsob, jak na web přilákat další uživatele internetu, než jsouSEO a PPC, tedy optimalizace pro internetové vyhledávače a reklamy placené podle toho, u kolika lidí vzbudí touhu na ně kliknout a dozvědět se víc o tom propagovaném.
A když se tu spojí efekt onoho páru SEO – reklamy, dá se tím zvýšit návštěvnost i u doposud docela opomíjeného webu docela zásadním způsobem. Optimalizace zajistí takovému webu dokonalejší umístění ve vyhledávačích, což je důležité k tomu, aby internetová veřejnost nalézala takový web automaticky, kdykoliv zadá to požadované do vyhledávače, a o tom, k čemu je reklama, mluvit netřeba, to ví dávno i každý laik.